U hebt meer nodig om goed te slapenniet alleen een vaste bedtijd. Cre?ren een juiste slaap-omgeving, houd rekening met licht, temperatuur en meer. Een ander belangrijk element: wat u draagt. Als u zonder pyjama slaapt, negeer deze artikel aub.

Focus op stof:
Eerst, kies een nachtkleding die maakt u comfortabel wanneer u het draagt. Als u niet van de gladde gevoel van zijde houdt, krijgt u niet goede nachtrust in een zijdeachtige pyjama. De materiaal van uw slaap kleding kunt helpen om uw lichaamstemperatuur tijdens de nacht reguleren. Het kunt ook betere slaap bevorderen. Daarom houd rekening met de volgende stoffen.

  • Katoen: Deze natuurlijke stof is licht en zacht aanvoelt, is het ook ademend, mogelijk voor luchtcirculatie, en irriteren niet de huid. Maar katoen doen een slechte baan van isolerende en misschien maken u koud indien u in een koudere klimaat draag. Tenzij u hebt genoeg deken. Het is ook ineffici?nt bij de afvoer van vocht. Dus het is niet het beste keuze, als u nachtzweten ervaart.
  • Zijde: Deze stof is een magische thermoregulator. Het houdt u warm wanneer u koud bent en houdt u koel wanneer u te warm bent. Dit gezegd hebbende is echte zijde duur en vergt stomerij. Het is ook glad, en misschien beweegt terwijl u slaapt.
  • Flanel: Voor de koudere maanden, een pyjama is van deze zachte stoffen gemaakt, is wat u nodig hebt. Deze materiaal is comfortabel en biedt warmte en ademend vermogen. Dus het helpt u om lekker warm zonder oververhitting te blijven.
  • Vochtafvoerende: Als u de neiging hebt te warmte te worden wanneer u slaapt, of ervaart u vaak nachtzweten, is vochtafvoerende slaap nachtkleding misschien uw beste keuze. Deze materialen worden ontworpen om water weg van de huis te putten, en helpen uw lichaam om zijn eigen temperatuur te reguleren.
  • Bamboe: Deze stoffen zijn van vezels van de hearty plant gesponnen, voelt heerlijk zacht en zijdeachtig op de huid. Het is een natuurlijk vochtafvoerende stof, dus u kunt op een comfortabele temperatuur houden. Plus, is het hypo-allergeen en heeft misschien anti-bacteri?le eigenschappen die gunstig zijn voor mensen met allergie?n. Eindelijk maar niet belangrijkste, is het 100% biologisch afbreekbaar—een grote bonus als u een eco-vriendelijk bent.
  • Wol en fleece: Hoewel deze stoffen zullen u warm houden, misschien bevorderen ze oververhitting. Wat meer is, misschien irriteert wol de huid en veroorzaakt jeuk die u wakker maakt tijdens de nacht. En het fleece staat luchtcirculatie toe niet, kunt u vinden dat het u zweet maakt.

Houd rekening met details:
Wanneer u voor slaapkleding koopt, denk over meer dan de stoffen. Fit matters, want lossere pyjama beweegt makkelijker over uw lichaam wanneer u slaapt, in plaats van aanscherping of bindend. Elementen zoals knoppen, drukkers, en labels kunnen problematisch worden als ze u jeuken of irriteren tijdens de nacht. Bovendien zorg er ook voor dat het elastiek is niet te strak om bloedsonloop af te snijden, of te los af te glijden als u dutje doet.

Vergeet niet uw voeten:
Koude voeten zijn eigenlijke met slapeloosheid geassocieerd. Maar warm uw voeten te veel op, misschien veroorzaak uw hele lichaam te heet worden. Als u de neiging hebt koud te worden terwijl u slaapt, Draag een paar sokken voor bedtijd.

Uiteindelijk, regeert persoonlijke comfort supreme als u de juiste slaap kleding kiest. Welke keuze u kiest, volgens de gevoel van uw lichaam.